ارسال مقاله به کنفرانس کامپیوتر


فرهنگیان و دانش آموزان تا پایان شهریور ماه فرصت دارند تا مقالات علمی، ایده های خلاقانه و گزارش فنی تولیدات نرم افزارها و سایتها را به کنفرانس کامپیوتر، نواوری و فناوری و اختراع اطلاعات و رسانه های دیجیتال به آدرس www.citadim.org ارسال کنند.

فرهنگيان و دانش آموزان تا پايان شهريور ماه فرصت دارند تا مقالات علمي، ايده هاي خلاقانه و گزارش فني توليدات نرم افزارها و سايتها را به كنفرانس كامپيوتر، فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال به آدرس www.citadim.org ارسال كنند.


به گزارش روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، «بهرام صادقي بي غم» دبير علمي كنفرانس گفت: كنفرانس دانش آموزي كامپيوتر، فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال همزمان با برگزاري هفتمين نمايشگاه و جشنواره بين‌المللي رسانه هاي ديجيتال، اواخر مهر ماه در تهران برگزار خواهد شد.
وي ادامه داد: علاوه بر دانش آموزان، معلمين و پژوهشگران حوزه دانش آموزي نيز مي توانند مقالات، گزارش فني توليدات و ايده هاي خود را ارسال كنند.
دبير علمي كنفرانس، مهمترين محورهاي اين كنفرانس را مهندسي كامپيوتر، هوش مصنوعي ، علوم كامپيوتر ، مهندسي صنايع، رباتيك در زمينه كامپيوتر و بازي هاي كامپيوتري، مدارس هوشمند، يادگيري و آموزش الكترونيكي، شهروند ديجيتال، شبكه هاي اجتماعي و زندگي مجازي، خانه هاي هوشمند، روانشناسي، مديريت، حقوق و جرايم رايانه اي، علوم تربيتي و آموزشي، فرهنگ، پزشكي و سلامت الكترونيكي و بازي هاي آموزشي در زمينه رسانه ديجيتال و ايده ها ي نو است.
بهرام صادقي بي غم افزود: اطلاعات مورد نياز، ثبت نام و ارسال و رهگيري مقالات، ثبت نام به عنوان داور در سايت كنفرانس قرار دارد كه علاقمندان مي توانند در هر كدام از بخش ها شركت كنند.
وي با اشاره به اينكه مقالات و گزارشات در قالب كتاب ارايه خواهد شد، افزود: مقالاتي كه براي بخش سخنراني انتخاب شوند علاوه بر گواهي پذيرش، يك گواهي سخنراني هم فقط به سخنران آن مقاله داده مي شود.
دبير كنفرانس كامپيوتر، فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال در خصوص ايده هاي نو، گفت: ايده هاي نو پس از داوري و ثبت در مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال، گواهي به ارايه كنندگان ايده ها داده خواهد شد.
لازم به ذكر است؛ دبيرخانه كنفرانس با ايميل info@citadim.org و تلفن -۸۸۳۱۵۹۳۵ -۸۸۸۴۶۹۶۰-۴ (داخلي ۱۴۹) به سئوالات علاقمندان پاسخ مي دهد

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

محمدرضا باستانی 
ساعت22:28---2 مرداد 1393
امروز من در اینترنت دیدم که اسراعیل در خواست جنگ به ایران داده است.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



شنبه 9 شهريور 1392